Translate

miercuri, 27 iunie 2012

Un baietel a venit la mine pentru ca a auzit ca nu va fi luat in tabara anul asta:
- Dddoamna,chiar nu se poate face niiimic? Daca dam ceva....?;))


O fetita mi-a spus:
Ce credeti? de cand l-am vazut pe Alex Velea, ca a venit la noi in cartier sa filmeze un videoclip, eu nu mai visez noaptea urat! Dar stiti ce frumos e? I-am numarat si patratelele de pe abdomen... si stiti cate patratele are? 6.. si pe spate are un tatuaj: Dumnezeu eu nu te las la greu..:) Si stiti ce o sa fac cand mai vine din nou sa filmeze? Sar in bratele lui!


F. l-a exasperat pe pedagog.. azi a lipit de scaunul unei voluntare guma de mestecat. Il intreb:
- Cum crezi ca ar fi daca tu ai fi cuminte?..
ofteaza:
- M-ar iubi si pe mine lumea.. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu