Translate

luni, 27 februarie 2012

O fetita azi: ” Doamna, stiti ca ne-au facut un parc de joaca aproape de casa? Stiti cum ajungeti? O luati pe langa piata si dupa ce treceti de doua shaormarii vedeti parcul, are tot ce vreti”


Aceeasi: (zice, cu cu s, de la sanie): “ Stiti ce m-am distrat sambata, au venit lautarii la mall la noi, a fost si Alex Velea si Mihaita piticu” - ha, cine e Mihaita asta?:)

Alta fetita (...secretoasa): “stiti ce i s-a intamplat lui mama? A gasit intre cearceafurile unei femei batrane de care are ea grija muulti bani, si mama nu stia ce sa faca. Eu i-am spus sa nu-i ia, si nu i-a luat, ca ei i-e frica de Dumnezeu. Dar cand a aflat batrana ca a gasit mama banii mi-a zis sa-mi iau 50 de lei de acolo, dar mi-am luat si eu 100 :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu