Translate

duminică, 15 septembrie 2013

Vioara lui Dumnezeu

Poti sa te simti ca si cand ai fi in captivitate fiind liber, atunci cand uiti ca esti liber.
Intotdeauna m-a fascinat ideea de libertate, si daca ar fi sa privesc adanc in sufletul meu, aceasta fascinatie si dorinta provine probabil dintr-un Sine nesatisfacut cu rigorile Supraeului. Am visat mereu sa fac lucruri remarcabile in primul rand pentru sufletul meu, sa vizitez locuri exotice, in unele am fost, am facut si cateva lucruri importante in viata, altele sunt in asteptare.. dar setea de libertate a ramas.
Eu cred ca doar atunci cand esti liber, esti Tu, esti fericit si traiesti clipa ca martor, nu ca spectator legat de scaunul de la cinema, obligat sa priveasca scenarii pe care altii le-au ales pentru el. Asa cum este in viata...
Esti liber cand iubesti? Desi iubirea da si o forma naturala de dependenta de celalalt, te face liber aproape de orice altceva. Mergi la scoala, la serviciu, iti indeplinesti responsabilitatile, si totusi esti fericit pentru ca esti detasat de multe alte aspecte ale vietii.
Dar oare cum am putea fi liberi, usori, fericiti, aproape mereu? Fericirea e o utopie, spun multi. Eu cred ca e starea noastra naturala pe care am uitat s-o accesam, am uitat pe ce buton sa apasam ca ea sa apara.

Va propun un exercitiu. Cand va simtiti coplesiti de probleme, cand ati uitat sa fiti fericiti, cand viata pare departe de ceea ce ati visat candva.. opriti-va o secunda si simtiti prezenta lui Dumnezeu. Incetati lupta cu viata, cu lipsurile, cu grijile, amanati-o un pic. Ramaneti deschisi sa simtiti prezenta lui Dumnezeu care va umple corpul, mintea si sufletul. Abandonati-va complet, ca si cand ati fi un vas imens pe care Dumnezeu il umple cu energia sa. Nu sunteti singuri, amintiti-va ca nu voi decideti. Sunteti un instrument in mainile lui Dumnezeu, vioara Sa divina, pe care aveti datoria sa o pastrati in conditii cat mai bune: ea trebuie sa fie cat mai pura si mai vibranta, pentru ca muzica lui Dumnezeu sa poata umple spatiul universului... si prin voi. Si atunci veti fi liberi.




Mihaela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu