Translate

joi, 22 august 2013

Mai traieste Eminescu... in noi?

Imi spunea cineva azi ca simte ca traieste parca intr-o epoca gresita, ca i-ar fi placut sa traiasca in trecut, cand inca oamenii citeau mai mult, priveau mai mult in jur in loc sa priveasca ecranul laptopului.. si naturalul prima, fata de "lumea de plastic" din jurul nostru, o lume superficiala. Nu neaparat, i-am spus, daca reusesti sa te detasezi, sa nu te lasi dus de val... Si eu recunosc totusi ca citesc mai putin decat citeam inainte, si pe mine ma fura uneori peisajul.. chiar citind un articol bun, o stire care pare pe moment importanta. Numai ca daca este prea mult, in exces, devine o fuga din realitate. Si cum ai putea schimba realitatea daca n-o traiesti mai intai?  

M-a pus pe ganduri discutia de astazi si desi la inceput am negat- pentru ca nu cred ca intoarcerea in timp ar rezolva problemele ci o mai buna constientizare si atentie Aici si Acum- am ramas putin nostalgica. Parca s-au dus vremurile in care citeai si-ti imaginai personajele, parca.. nu mai regasesti usor parfumul special pe care-l poarta intre pagini o carte care te emotioneaza.

Din curiozitate, l-am cautat pe Mihai Eminescu pe Facebook.. L-am gasit, are si cont, ii plac Celine Dion si formatia Live din Galati si apreciaza jocjocuri. Cine stie, de acolo, dintre astre, poate se mai joaca uneori..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu