Translate

miercuri, 31 martie 2010

O, iarta-mi, Te rog, Doamne, atâtea rugăciuni
Prin care-Ti cer doar paine si paza si minuni,
Caci am facut adesea din Tine robul meu -
Nu eu s-ascult de Tine, ci Tu de ce spun eu.
In loc sa vreau eu, Doamne, sa fie voia Ta,
Iti cer, Iti cer intr-una sa faci Tu voia mea!
Iti cer s-alungi necazul, sa-mi lasi un loc in rai
Si sa-mi slujesti in toate: sa-mi dai, sa-mi dai, sa-mi dai.
Gandindu-ma ca daca iti cant si te slavesc
Am drept sa-ti cer intr-una sa-mi faci tot ce-mi doresc.
O, iarta-mi felul acesta nebun de-a ma ruga
Si-nvata-ma ca altfel sa stau in fata Ta,
Nu tot cerandu-ti Tie, sa fii Tu robul meu,
Ci Tu cerandu-mi mie, iar robul sa fiu eu.
Sa inteleg ca felul cel bun de a ma ruga
E sa-mi doresc in toate, sa fie Voia Ta!

("Ruga pentru suflet", am primit-o pe mail de la "Feminitate la superlativ")

Un comentariu:

  1. dumnezeu nu interactioneaza cu noi!!inseaman ca am fi atotputernici!!apoi dumnezeu nu ne influenteqza vietile..nua r mai fi fost razboaie..si alte tragedii mondiale!!biblia este o colectie de mituri!!inainte strabunii se inchinau la animale la zei..pura fictiune..pura iluzie..sa ne vedem de vietile noastre..sa avem constiinta si atat!!sa gandim rational..cu respect anonio..pentru polemica frumoasa intra pe blogul meu te rog...am sa revin aici!!

    RăspundețiȘtergere