Translate

luni, 16 noiembrie 2009

Cand nu permitem unei laturi din noi sa se manifeste, suferim. Mi-am reamintit asta astazi.
Sunt trist, sunt vesel, iubesc... ce pot sa fac cu aceasta energie? In inconstientul nostru sunt multi balauri si feti frumosi, dar mai ales multa energie. Sa folosesti aceasta energie ca sa cresti, asta e poate adevarata intelepciune. De ce am nevoie sa ma simt implinit si ce fac pentru asta, sunt doua intrebari esentiale pentru a te cunoaste.
Nu pot sa nu fiu un pic trista astazi. Prea multe persoane dragi mie aleg sa traiasca latura intunecata a vietii- uneori si eu fac asta- prin dependenta de televizor sau de calculator. Legea rezonantei exista, iar noi toti o simtim pe propria piele. Nu inteleg de ce, din toate stirile posibile, la noi se face o triere exclusiva a stirilor negative, chiar dramatice.
In fiecare clipa mor si se nasc oameni, in fiecare colt din lume acum se intampla ceva, fie bun, fie rau. De ce sa aleg tot ceea ce este rau, cu buna stiinta? Am citit undeva, pe nu stiu ce site, o povestioara: pe o insula traiau mai multi oameni care isi castigau existenta pescuind. O data la 10 ani, venea un monstru si manca un om. Toti erau ingroziti, dar peste cateva zile isi reveneau si continuau sa pescuiasca.
La un moment dat, cineva a adus pe insula lor televizorul, iar ei au putut vedea la stiri cum in fiecare zi pe o insula un monstru aparea la tarm si manca un om. Asa au devenit toti tematori, pesimisti si letargici si au renuntat in final sa mai pescuiasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu