Translate

marți, 9 septembrie 2008


A venit toamna si cu poezia ei ne indeamna sa privim spre noi, intr-un fel sa facem "bilantul". Niciodata toamna nu mi s-a parut trista, mi s-a parut mai degraba o necesitate... dupa o perioada pe care am petrecut-o mai mult "in afara" este atat de nevoie sa ne intoarcem la noi.. Sa ne reindragostim de toamna, de parfumul teilor si al dulceturilor facute de bunica, in copilarie, de emotia zilelor de dinaintea inceperii unui nou an scolar..

Toamna din anul asta a inceput pentru mine a inceput ca un suras nostalgic..
Prietena mea Cora a revenit pentru cateva zile din Israel. Ne cunoastem atat de bine si totusi o lume intreaga ne desparte. Poporul din care face parte ma fascineaza si ma uimeste mereu, iar picturile Corei ascund o lume plina de mister. Datorita tie azi l-am descoperit pe Eyal Golan, un minunat cantaret israelian. Mersi, Cora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu